Dit onderzoekbureau levert een klanttevredenheidsonderzoek op maat

Weten hoe jouw klanten denken over je dienstverlening is zeer waardevol voor jouw onderneming. Dit betekent dat je belangrijke inzichten hebt waar je tactisch op in kunt spelen. Door precies te weten waar de wensen en behoeften van jouw klanten liggen, kan je aanpassingen maken tot het wél naar tevredenheid van de klant is. Nu rest nog de vraag: hoe kom je daar achter? Daar heeft Integron het antwoord op, namelijk met behulp van een klanttevredenheidsonderzoek. Door het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek, krijg je vele nieuwe inzichten in diverse aspecten die voor jouw organisatie van essentieel belang zijn.

Met wel doel stel jij een onderzoek op?

Wat je wilt bereiken met een klanttevredenheidsonderzoek is voor iedereen anders. Je leert in ieder geval meer over de verwachtingen van je klanten, hoe loyaal ze zijn tegenover jouw organisatie, maar ook hoe tevreden ze zijn over jouw dienstverlening. Hoewel de motieven van bedrijven kunnen verschillen, komen de doelstellingen van een klantonderzoek vaak overeen. Denk hierbij aan het behouden van klanten, werken aan klantwaarde, groei bij klanten, verbeteren van de dienstverlening of verwachtingen kunnen overtreffen op de momenten van de waarheid. Maar er zij ook andere, iets minder voor de hand liggende, doelen die je hiermee kunt behalen. Denk aan het stimuleren van ambassadeurschap bij je klanten, effectiever inzetten van marketing en verkoopbudget, de interne organisatie klant bewuster maken of jouw positioneren verbeteren en aanscherpen van het onderscheidend vermogen. Stel de juiste vragen in het onderzoek en je kunt direct aan de slag!

Vraag een demo aan

Integron gaat graag met jou om de tafel zitten om de mogelijkheden te bespreken. Waarvoor wil jij een klanttevredenheidsonderzoek inzetten? Ga met de specialisten van dit bedrijf zitten voor het creëren van het onderzoek. Integron heeft ruim 25 jaar ervaring omtrent het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek voor diverse soorten organisaties in de B2B-branche en zijn een betrouwbare partij. Ook is het mogelijk om een demo aan te vragen om er een beter beeld bij te krijgen!

Lees deze artikelen voor meer inzicht

08

mei

Bloemen geluk: jouw online paradijs voor prachtige boeketten

Bloemen zijn de ultieme manier om iemand te laten weten dat je aan ze denkt. Of het nu gaat om een verjaardag, een jubileum of gewoon zomaar, een mooi boeket kan altijd een glimlach op

08

mei

Mijn riool ontstoppen: Alles wat je moet weten

Een verstopt riool is een situatie die niemand wil meemaken. Toch krijgt bijna iedereen er vroeg of laat mee te maken. Een riool ontstoppen is vaak een klus die je liever vandaag dan morgen oplost.

07

mei

Ontdek de Supermarkt in Hilversum voor Gezond Winkelen

Welkom bij de Supermarkt in Hilversum, waar gezond eten gemakkelijk en toegankelijk wordt gemaakt voor iedereen. Gelegen in het hart van Hilversum, biedt deze supermarkt een unieke combinatie van verse producten, biologische opties en lokaal

Heb je deze artikelen al onder ogen gehad?

Verken de fascinerende en intrigerende verhalen die we voor jou hebben verzameld en mis onze artikelen niet. Ga op ontdekkingstocht door verschillende onderwerpen en blijf op de hoogte van de meest recente informatie.

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Wat is een digital agency?

Door het grote aanbod (online)marketingbureaus kan het moeilijk zijn om het meest geschikte bureau voor jouw merk te vinden. In